Громадська ініціатива "Турист туристу про туризм"

вівторок, вересня 05, 2006

"Еліта-бізнес" дала відповідь ГІ "Турист., туристу про туризм"

Еліта-бізнес: Шановні коллеги!
Отримую від вас розсилку від Вашого Блоггера. Ідея цікава хоча є
декілька зауважень.


ГІ ТТТ Ми завжди готові вислухати зауваження і покращити нашу роботу. і Нас страшенно тішить, що представники туристичного бізнесу готові давати такі зауваження.

ЕБ: По-перше. Ви орієнтуєтеся на кінцевих туристів, а розсилку робите по
турфірмам. Цікавий підхід до справи. Хоча як відомо у Львові і
Львівській області та може і по всій Україні всі знають про всіх все,
тому проводити рекламу чи антирекламу то є Ваша особиста справа.


ГІ ТТТ Наша ініціатива розміщає інформацію на туристичних форумах і розсилає туристам, які в свою чергу розсилають ці повідомлення своїм знайомим. Проте ми вважаємо, що потенційний порушник також має знати право, що про нього пишуть і має право на відповідь, а тому надсилаємо повідомлення і йому.

Щодо того, знають всі чи не знають, то практика свідчить, що багато туристів не знають саме про львівські фірми, а тому потрапляють у халепу за кордоном.



ЕБ: Ваші слова: "Основною причиною такої ситуації є звичайно відверта
непорядність деяких представників українського туристичного бізнесу. З
іншого боку дуже мало об"єктивної інформації про надані туристичні
послуги. Принаймні таку ситуацію можна відзначити у м.Львові, де важко
відшукати правду про турфірми.

Найкраще туристичні послуги та сервіс може оцінити звичайно турист, який
відпочив добре чи погано. Наша громадська ініціатива прагне, щоб кожен
міг на основі об"єктивної інформації обрати кому і за що йому платити
гроші. Сподіваємось, що до нас приєднаються інші, хто допомагатиме
подолати відсутність інформації про туристичні фірми і застерегти
туристів від нечесних представників туроператорів. Тоді самі
представники туристичного бізнесу намагатимуться покращити сервіс і
боротимуться за кожного клієнта. Сподіваємось на Вашу допомогу. Чекаємо
Ваших відгуків про відпочинок на електронну пошту tur-press@i.ua
і сподіваємось, що отримана інформація дозволить Вам зберегти хороший настрій під час відпочинку та уникнути спілкування
з нечесними туроператорами."

ЕБ: При чому тут порядність чи непорядність фірми. Як на мою думку, при
отриманні інформації від туриста вартувало передзвонити на фірму і
спитати в того ж самого директора що він думає по даному питанню і дати
під тим же текстом повідомлення наступне: ми дзвонили такого то числа і
говорили з тим то на рахунок того то і він сказав те то. Тоді на мою
думку буде повне представлення інформації.


ГІ ТТТ: Громадська ініціатива ніким не фінансується, не має офіса, не має телефона. Тому в принципі немає звідки телефонувати. Інколи збираємось і обговорюємо те, що почули, те, що кожен з нас сам пережив. Фірмам ми надсилаємо листи і вони мають право відповісти. Щоправда Ваша відповідь була першою і досить стриманою і обгрунтованою. Більшість турфірм починають погрожувати. Надайте Вашу інформацію і ми її опублікуємо.


Крім того практика свідчить і багатьом з нас довелося в цьому переконатися, що представники турфірм говорять неправду, не визнають своїх помилок. І намагаються звинуватити туриста у брехні. Турист має слово хіба, якщо він зніимає все на відеокамеру, як от погане поводження водіїв. І навіть в цьому випадку його можуть звинуватити в тому, що свій "фільм" він зняв десь в іншому місці.
Ви, чесно кажучи, перший, хто визнав помилку і спробував її пояснити.
Тому єдиним виходом бачимо можливість самим туристам оцінювати фірму, а вже вони за допомогою своїх відгуків вирішують хороша фірма чи погана.


ЕБ: По друге. Я кілька раз робив спроби зареєструватися на Вашому сайті, щоб дати своє бачення всіх проблем, і всі рази невдало. Тому по можливості
вирішіть дану проблему.


ГІ ТТТ: Проблему ніби вирішено. Тепер можна додавати коментарі безпосередньо під публікацією. Якщо виникають проблеми то пишіть на tur-press@i.ua і ми опублікуємо Вашу відповідь.

ЕБ: Ви даєте інформацію по фірмам які мають туроператорську або турагентську ліцензії, тобто вони мають право надавати туристичні послуги, хоча я
рекомендував би Вас перевіряти наявність даних ліцензій у фірм про які
ви говорите на сайті.


ГІ ТТТ: Таку інформацію намагаємось перевіряти. Інформацію ми отримуємо також від працівників, які беруть участь у туристичному бізнесі, а інколи безпосередньо працюють на згаданих фірмах. Наших джерел звича1йно ж відкривати не будемо, оскільки проти цих людей можуть вжити репресії

ЕБ: Тепер на рахунок себе. Директор ТзОВ "Еліта-Бізнес". На рахунок
туристичних послуг якого Ви згадували на сторінках Вашого Блоггера тобто


_/"Нещодавно громадська ініціатива "Турист, туристу про туризм" отримала
повідомлення про не надто "елітне" поводження працівників фірми
"ЕЛІТИ-БІЗНЕС", що знаходиться у Львові. Отож будьте уважні, коли
користуєтесь послугами цієї фірми, або намагайтеся не користуватися її
послугами. Ви клієнт і Ви платите гроші туроператорові. Навчімо
працівників туристичного бізнесу поважати клієнта.
Передаємо відгук туриста без змін.

"Ми звернулись до компанії ТОВ“Еліта-Бізнес” щодо перевезення автобусом
до Франції, на зворотньому шляху в 49 місному автобусі їхало 55
пасажирів і собака, сервіс був жахливим, автобус непридатним до таких
поїздок, бо часто глух по дорозі. По приїзду в Київ перед нами навіть не
вибачились представники компанії
Знаходиться ця компанія у Львові тел (0322)2970440. Назад ми їхали
15.07.2006"
А могли хоча б вибачитися.

Чекаємо нових повідомлень про порушення."/_

ЕБ: Так дійсно такий факт мав місце хоча є кілька уточнень:


Це не була туристична поїздка, тому що ТзОВ "Еліта-Бізнес" не має
туроператорської ліцензії, це було перевезення пасажирів з Франції до
України згідно дозволу на міжнародні перевезення.


ГІ ТТТ: Нехай це було перевезення.

ЕБ: На рахунок кількості пасажирів - в 49 місному автобусі їхало 51 пасажир + 3 водія + 1 стюардеса. Лишні пасажири - це була сім'я з 4 чоловік, у яких закінчувалися візи і вони про це довідалися в останній момент, як не дивно а таке буває з нашими громадянами, тому у водіїв та стюардеси в автобусі було два варіанти або лишити їх в Парижі або забирати до Львова.

На рахунок собаки, згідно Міжнародних угод ми маємо право перевозити
тварин при наявності необхідних ветеринарних документів на дану тварину.


ГІ ТТТ: Чи повідомляли іншим пасажирам про те, що вони їхатимуть з собакою? Згідно тих же правил міжнародного перевезення, згідно Закону України "Про туризм", згідно Закону України "Про захист прав споживачів" туриста мали б повідомити про послугу у повній мірі. Це ж стосується і собаки. Оскільки у цьому випадку він, ще до укладення договору з Вами міг би обрати альтернативний шлях. Чому представники туристичного бізнесу Львова звикли говорити про свої права і забувають про свої обов"язки?


ЕБ: Тим більше через кордони країн не пропустять тварин без сертифікатів.
На рахунок автобуса - так були проблеми по дорозі, він часто глух по дорозі, хоча це не проблема технічного стану автобуса, а проблема якості
українського дизельного пального, на що ми впливу не маємо, а можемо
тільки надіятися на порядність на українських заправках.


ГІ ТТТ: Але це не проблема туриста. Згідно всіх перелічених вище законів і правил ТУРИСТ чи СПОЖИВАЧ не повинні відповідати за дії третіх сторін. Турист сплачував кошти Вашій фірмі і з Вами, а не із заправкою укладав договір.

Якщо Ви придбали неякісне зіпсуте молоко, то Ви звертаєтесь до магазину, де Ви його придбали, чи до молокозаводу?


З повагою,

Мельничук Сергій


З повагою

ГІ "Турист, туристу про туризм"

1коментарі

  • Калі ў вас былі фінансавыя праблемы, тады вам пара ўсміхнуцца. Вам трэба звязацца толькі з містэрам Бенджамінам з сумай, якую вы хочаце пазычыць, і тэрмінам аплаты, які вам падыходзіць, і вы атрымаеце свой крэдыт на працягу трох рабочых дзён. Я толькі шосты раз скарыстаўся пазыкай у 700 тысяч долараў тэрмінам на 180 месяцаў з магчымасцю выплаты да заканчэння тэрміну прыдатнасці. Г-н Бенджамін дапамагае мне ў крэдыце. Звяжыцеся з ім, і вы ўбачыце, што ён вельмі сумленны чалавек з добрым сэрцам. Яго электронная пошта Lfdsloans@outlook.com, а яго нумар тэлефона WhatApp: + 1-989-394- 3740

    By Blogger Радомир Эра, at 6:56 дп  

Дописати коментар

<< На головну