Відповідь "Аккорд-Тур"
Доброго дня шановні організатори сайту.
Отримали Вашого листа, за що і дякуємо.
Перш за все, радимо запити у компанію надсилати перед тим як розміщувати
"свої висновки" на сайті.
Шкоду нанести діловій репутації компанії звісно просто та зазвичай за це
доводиться відповідати.
Зауважимо, що в даному випадку вірно подані лише реквізити компанії, та
посилання на відгуки туристів.
В зв’язку з чим, просимо на даному етапі, роз'яснити свої дії.
З повагою
Аккорд-тур
Готові опублікувати Вашу думку з приводу нашої статті. Зрештою свої коментарі можна додавати під кожною статтею.
З повагою
ГІ "Турист, туристу про туризм"
Отримали Вашого листа, за що і дякуємо.
Перш за все, радимо запити у компанію надсилати перед тим як розміщувати
"свої висновки" на сайті.
Шкоду нанести діловій репутації компанії звісно просто та зазвичай за це
доводиться відповідати.
Зауважимо, що в даному випадку вірно подані лише реквізити компанії, та
посилання на відгуки туристів.
В зв’язку з чим, просимо на даному етапі, роз'яснити свої дії.
З повагою
Аккорд-тур
Готові опублікувати Вашу думку з приводу нашої статті. Зрештою свої коментарі можна додавати під кожною статтею.
З повагою
ГІ "Турист, туристу про туризм"
5коментарі
testy
By Анонім, at 7:46 пп
Доброго Дня Шановні ініціатори даного сайту та відвідувачі!
Ви розміщуєте інформацію яка дійсно на перший погляд підриває авторитет компанії. Запамятайте, що в туризмі присутній людський фактор і ніхто не застрахований від помилок. Я виступаю на захист "Аккорд-Тур", працівники викладаються на всі 100% щоб задовольнити забаганки вибагливих туристів.
Порада, перш ніж розміщувати якусь інформацію, спочатку 10 раз відмірте, аж тоді ріжте!!!
Дякую
By Анонім, at 11:45 дп
Шановний відвідувачу,
Дякуємо за те, що Ви вступилися за "Аккорд-тур". Ми також розуміємо, що багато залежить від людського фактору, від водіїв, від супроводжуючих осіб. Проте компанія "Аккорд-тур" окрім погроз не надала жодної інформації про події, згадані у відгуках туристів. Зрештою серед відгуків, посилання, на які існують є і позитивні. Разом з тим. Ми розуміємо, що у туриста набагато менше можливостей захистити свої права. Багато, хто з нас пройшли через державні інстанції, спілкування з менеджерами туркомпаній. В одних компаніях, нам йшли на зустріч, ввічливо пропонуючи вихід з ситуації. В інших просто хамили. Тому тепер ми інформуємо зі слів туристів про нечесні фірми.
Хай фірма хоч десять раз викладається - вона заробляє гроші і це зрозуміло - проте, якщо вона ставиться до туриста погано, про це будуть знати і ми про це будемо повідомляти. Нехай роблять так, щоб негативних відгуків про діяльність таких турфірм не було.
З повагою
ГІ "Турист, туристу про туризм"
By Анонім, at 2:35 пп
По поводу 100%
На фирме сказали; Что автобус Фирмы Аккорд-тур отправляется ровно в 9.00 и нужно быть в 8.30 у автобуса. Реально мы выехали в 10.55 А сопровождающий появился только на границе. Я немножко знаю польский и было тоскливо слышать как польские водители крыли нехорошими словами Аккорд, за их организацию и отношение к людям, наверно мы были не первые.
В автобусе собрались умудреные опытом туристы, начали состовлять письменые притензии к фирме. Сопровождающий увидевший такой оборот, связался с руководством и как компенсацию за моральный ущерб оплатил такси ок вокзала до гостиниц
Нужно знать и боротся за свои права.
By Анонім, at 5:34 пп
У меня с Аккордом проблем не было, ездил я 2 раза. Это так к слову
By Путешественник, at 9:33 пп
Дописати коментар
<< На головну